Hvordan kjøpe?

Det er enkelt å kjøpe formstøpte ørepropper. Det eneste som skiller seg ut fra vanlig varehandel er at du må foreta en avstøpning av ørene dine. Dette gjøres hos oss eller hos en audiograf der du bor.

*Alle ørestøp arkiveres hos oss i 4 år. Du kan derfor handle mer senere uten ekstra kostnad!
**Ørestøp er ikke inkludert i produktprisene.

1. Finn og bestill

Finn ut hvilke ørepropper du ønsker å kjøpe og bestill dem i vår nettbutikk, slik at du har din ordre klar til du skal ta en øreavstøpning. Kontakt oss om du har behov for hjelp til å velge riktig type ørepropper.

MERK: Skal du støpe ørene dine direkte på vårt kontor i Oslo trenger du bare å bestille en time, så hjelper vi deg med bestilling av produkter og alt annet når du er hos oss. Bestill time her!

2. Ta en ørestøp

Bestill en time for en øreavstøpning enten hos oss eller en audiograf i nærheten av deg. Ved støp på vårt kontor hjelper vi deg gjerne med bestilling av ørepropper under din timeavtale.

3. Send øreavstøpning

Når øreavstøpningen er gjennomført merker du skrivefelt på lynposen, esken med ørestøp, eller legger ved en lapp hvor du noterer tydelig DITT NAVN og ORDRENUMMER fra ordrebekreftelse fra vår nettbutikk. 

Dette sendes til: 

Hantek Audio AS
Att: Bestilling
Postboks 65 Lambertseter
1101 OSLO

*Du trenger ikke å sende dine ørestøp dersom du foretar en øreavstøpning hos Hantek Audio direkte. Vi vil håndtere støpene dine automatisk når vi har tatt dem. **Ikke bruk vanlig brevkonvolutt, men en boblekonvolutt eller liten eske. 

4. Vi leverer

Så fort vi mottar dine øreavstøpningene vil vi få satt din bestilling i produksjon og dette vil du få en e-post om. 

Merk deg at i noen perioder kan vi bruke 1-2 dager før ordren din blir effektivisert i produksjon, men dette ikke vil påvirke den opprinnelige produksjons- og leveringstiden, da vi bruker 3D-skanning og overfører bestillingen din på under 1 minutt til produksjon, fremfor at vi må sende din bestilling videre med fysisk post (som er vanlig for flere leverandører i Norge). 

*Forsinkelser kan oppstå i perioder med stor pågang, helligdager eller om det oppstår hendelser utenfor vår fulle kontroll (f.eks naturkatastrofer, krig, streik, toll/myndigheter og lignende).