SERVICE & REPARASJON

Få hjelp med produktet ditt når du opplever problemer, ønsker å få det reparert eller har oppdaget en mangel du vil reklamere på.

Reparasjon & service

Meld inn ønske om reparasjon, undersøkelse eller en reklamasjon på dine ørepropper.

Service & reparasjon

Før du returnerer ditt produkt til oss må du fylle ut Service- og returskjema.

Ødelagte ledninger (CIEM)

Om du har CIEMs og produktet ditt har en ødelagt kabel, så trenger du ikke å sende dem inn. Nye kabler kjøpes her.

Skade, reklamasjon og ødelagte ørepropper

Om øreproppene dine har skader, har sluttet å fungere som de skal eller trenger omsorg, så kan det være lurt å sende dem inn til undersøkelse og evaluering for reparasjon.

Dårlig passform

Opplever du dårlig passform kan øreproppene dine justeres eller produseres på nytt.

Justering av passform

Opplever du dårlig komfort og passform på dine ørepropper?

Ved dårlig passform  må du fylle ut vårt Service- og returskjema.

Les før du melder dårlig passform:

  1. Om dette er ditt først par med ørepropper eller du har hatt et tidligere par i årevis, anbefaler vi at du prøver proppene dine jevnlig i 2 uker før du registrer ønske om justering. Dette vil la ørene dine tilvenne seg de nye øreproppene du har kjøpt.
  2. Opplever du dårlig isolering. Prøv å dytt øreproppene bedre på plass og varer isolasjonen bare en kortere periode - da trenger du nok en justering. 

Garanti

Vi har en 2 måneders passform garanti på alle nye ørepropper. Er øreproppene dine innenfor dette vil vi justere eller produsere nye ørepropper kostnadsfritt. Vennligst se Garanti & reklamasjon for mer informasjon.

Rengjøring

Om øreproppene dine trenger en rengjøring og ekstra omsorg, så kan dette gjennomføres hos oss.

Rengjøring

Når øreproppene dine trenger omsorg og kjærlighet.

Vi utfører rengjøring av dine ørepropper eller CIEMs, samt kjører en test av dem for å se om de fungerer som de skal. Dersom de ikke viser seg at de fungerer som de skal etter rengjøring vil vi gi beskjed og sende deg et prisoverslag for reparasjon/utbedring. 

Dersom ønsker en rengjøring og gjennomgang av dine ørepropper kan du fylle ut vårt Serviceskjema for service.

Andre problemer

Når du opplever andre problemer med øreproppene eller har behov for annen hjelp.

Problemer og reklamasjon

Hvis du har andre problemer som ikke står listet opp på denne siden kan det være lurt å ta direkte kontakt med oss.

Vi anbefaler at du kontakter kundeservice per epost eller kontaktskjema med nødvendig informasjon om problemstillingen din og eventuelt misnøyen med varen.

Ta kontakt med oss via vårt Kontaktskjema.