Angrerett

Hvis du angrer på et kjøp hos oss, så er det angrettloven som gjelder. Når du angrer på et kjøp har både selger og kjøper noen forpliktelser som må følges innenfor angrerettlovens bestemmelser. Når du handler på nett hos HANTEK vil hver ordrebekreftelse inneholde informasjon om angretten. 

Vi anbefaler å ta godt vare på originalemballasjen hvis man ønsker å returnere varen. Produkter som ikke kan leveres i samme stand som den ble mottatt vil bli avvist og returnert. 

Hvordan bruker jeg angreretten?

Angreretten har en 14 dagers frist (fristen står nevnt i angrerettloven § 11). Det forplikter en aktiv handling fra deg på en slik måte at det ikke er noen tvil om at du benytter deg av din angrerett. Nedenfor har du fremgangsmåte for å benytte deg av angreretten:

  1. Ta kontakt med vår kunderservice og informer om at du ønsker å benytte deg av angreretten. Dette må skje innen 14 dager etter produktet er mottatt.
  2. Print og fyll ut angrettskjema. Skjema kan også sendes til post@hantek.no.
  3. Returner vare og angrerettskjema til:

    Hantek Audio
    Postboks 65, Lambertseter
    1101 OSLO

Viktig informasjon:

  1. Angregretten gjelder ikke ørepropper o.l. som er formstøpte, 3D-printet eller på annen måte tilpasset kjøperen og ikke kan videreselges.
  2. Angreretten gjelder ikke forseglede varer som av hensyn til helsevern eller hygiene ikke er egnet for retur, og der forseglingen er blitt brutt etter levering.
  3. Produktet skal returneres i samme stand som den er mottatt. Produkter som ikke kan leveres i samme stand eller med brudt forsegling vil bli returnert eller tap av verdi vil bli trukket i fra refundering.
  4. Kjøper er selv pliktet til å melde i fra om ønsket for angreretten innen 14 dager og skal selv dekke kostnader for retur.
  5. Angreretten gjelder ikke kjøp på under 300 kr, kjøp direkte på vårt kontor eller på formstøpte varer. 
  6. Angreretten gjelder kun privatpersoner og ikke bedrifter.