Retur og reparasjon

Vi ønsker at du skal være fornøyd! La oss vite når opplever du problemer eller om du ønsker å returnere ditt produkt. 

Praktisk informasjon

Skal du klage/reklamere på et produkt er det viktig at dette kommer tydelig frem på skjema. Det kan også være greit at du tar kontakt med vår kunderservice for å melde i fra. Les mer om garanti og reklamasjon her.

Skal du benytte deg av angrett skal det brukes et eget skjema for dette. Du er også selv ansvarlig for å melde i fra om angrerett innen 14 dager. Les mer om angrerett her.

Skjema for retur:

Når du skal returnere et produkt er det viktig at det legges ved dokumentasjon. Dette er for at vi skal kunne gi deg en raskere og bedre kundeservice. 

Slik returnerer du produktet ditt

  1. Print og fyll ut skjema.
  2. Pakk og send ditt produkt til:

    HANTEK AUDIO AS
    v/ SERVICE
    Postboks 65, Lambertseter
    1101 OSLO