Service- og returskjema Hvis du skulle oppleve problemer, feil eller en mangel ved produktet vi har levert må du melde i fra til oss. Du er selv ansvarlig for å reklamere i tide og Hantek Audio forholder seg til Norske lover og deres tidsfrister utover produktgaranti. Les om garanti/reklamasjon Please enable JavaScript in your browser to complete this form.Ordrenummer **Ordrenummer står nevnt på følgeseddel eller alle e-poster som er sendt i forbindelse med ditt kjøp. Personalia *FirstLastAdresse *Address Line 1CityState / Province / RegionE-post *Årsak *Dårlig passformJeg vil reklamere på mangel/produksjonsfeilØnsker service/reparasjonMerknadHvilken ørepropp *HøyreVenstreNår oppdaget du feil/mangel? *Høyre - Beskriv problem *Venstre - Beskriv problem *Bildeopplasting Click or drag a file to this area to upload. Ta et bilde av hvordan øreproppen(e) sitter i øre(ne). Dette er for å sikre at proppene plasseres korrekt i ørene og for å se omfanget av problemet. Garanti på passform *JaNeiEr produktet innenfor 2 måneders garanti på passform? Produkter utenfor garanti på passform vil medføre kostnader for justering/utbedring. Du vil motta prisoverslag per e-post før produktet returneres. Les mer om garanti og reklamasjon her.FortsettVilkår og betingelser 1. Iht. Forbrukerkjøpsloven §30 siste ledd: Hantek Audio AS forbeholder seg retten til å fakturere kjøper for de kostnader som påløper for undersøkelse av produkt i de tilfeller det ikke viser at feilen ikke faller inn under garanti eller reklamasjon. Pris kan variere fra produkt til produkt, så gjerne spør kundeservice etter du får svar når skjema er innsendt. Du betaler selvsagt ingen gebyrer om det viser seg å være en garanti- eller reklamasjonssak. Det kan derfor være lurt å kontrollere produktet fullstendig før retur og registrering av service. 2. Garanti og reklamasjon: All informasjon nevnt på våre nettside om Garanti og Reklamasjon er gjeldende ved en retur, enten ved reklamasjon, garanti eller om du kun ønsker reparasjon/service. Les mer om garanti og reklamasjon her. 3. Samtykke: Ved å bekrefte "Vilkår og betingelser" og innsending av dette skjema gir du ditt samtykke til at vilkår, garantivilkår og reklamasjonsretten din er lest og forstått. Vilkår og betingelser 1. Hantek Audio AS tar ingen ansvar dersom det skulle oppstå en feil i etterkant av rengjøring. Dette er for eksempel skjulte feil/skader eller andre årsaker som er uten for Hantek Audio sin kontroll.2. Misfarging av materialer vil ikke kunne fjernes ved en rengjøring, da dette sitter i materialet og ikke på overflaten. Dette kommer normalt av at øreproppene ikke har vært vedlikehold jevnlig og bakterier, ørevoks, uv-lys eller fuktighet på innsiden av ørepluggene.3. En rengjøring kan i få tilfeller fremprovosere en feil dersom produktet er skadet av fuktighet. Dersom dette skjer vil Kunde få beskjed og et prisoverslag som kan bli avslått, men kjøpesum for rengjøring vil ikke bli refundert.4. Ved å bekrefte "Vilkår og betingelser" og innsending av dette skjema er Kunde innforstått med at kjøpesum ikke refunderes, frakt ikke er inkludert og at informasjon i punkt 1 og 2 er forstått. Bekreftelse på "Vilkår og betingelser" *Jeg bekrefter at jeg har lest og forstått "Vilkår og betingelser" nevnt ovenfor..Foreløpig prisKr 0,00*Inkluderer ikke frakt. Kundeservice tar kontakt med deg for retur og betaling. Registrer service